Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

E diel
5 shkurt 2012
Prishtinė Light Snow  and  Windy
-8°

Miliona euro “dhuratė” AUK-ut

Anita Kadriu | 14-06-2010 19:24 CET

Prishtinė. Mbi 11 milionė euro do t’i kushtojė buxhetit tė Kosovės trajnimi i mėsimdhėnėsve nė teknologjinė informative. Afro 27 mijė punėtorė arsimorė, sa llogaritet tė ketė tė punėsuar nė sistemin parauniversitar (edhe pse njė shifėr tė saktė Ministria e Arsimit, Shkencės dhe e Teknologjisė nuk ka qenė nė gjendje ta japė kurrė), pritet qė gjatė kėtyre tre vjetėve t’i nėnshtrohen kėtij trajnimi qė implementohet nga Universiteti Amerikan i Kosovės (AUK) i kontraktuar pėr kėtė punė nga kjo ministri. Pėr secilin mėsimdhėnės, MASHT do tė paguajė pėr trajnimin nga 414 euro.

I financuar nga MASHT-i projekti pėr profesionalizimin e mėsimdhėnėsve parauniversitarė qė tė pėrdorin teknologjinė informative ka filluar nė dhjetor tė 2009-sė, ku janė pėrfshirė 5000 mėsimdhėnės, prej tė cilėve 750 tashmė janė aftėsuar pėr mėsimdhėnie me kompjuterė dhe kanė marrė certifikatat (ECDL) pėr kėtė trajnim njė javė mė parė. Vetėm pėr 750 mėsimdhėnės ministrisė trajnimi i ka kushtuar 310.500 euro.

Ky trajnim i vlerėsuar nga krerėt e kėtij dikasteri si njė rrugė drejt ngritjes sė cilėsisė nė arsimin parauniversitar, ka hasur nė reagime tė shumta nga ana e mėsimdhėnėsve, pakėnaqėsia e tė cilėve pritet tė ndikojė nė paralizimin e procesit. Komisioni Parlamentar pėr Arsim...ėshtė i gatshėm dhe nė pritje tė ankesave tė mėsimdhėnėsve pėr t’i bėrė zgjidhje kėtij problemi, ndėrkohė edhe anėtarė tjerė tė kėtij komisioni dhe ekspertė tė arsimit theksojnė tė metat e kėtij trajnimi deri te dėmtimi i buxhetit pa nevojė.

Alush Istogu, drejtor i Departamentit pėr Arsim Parauniversitar nė Ministrinė e Arsimit, ka thėnė se pėr trajnimin dhe nėnshtrimin e provimit pėr herė tė parė kjo ministri paguan pėr secilin mėsimdhėnės nga 414 euro gjithsej. Ndėrsa nėse mėsimdhėnėsi ngel nė provim, herėn tjetėr duhet tė paguajė ai vetė nga 15 euro. “Ne paguajmė vetėm pėr herėn e parė, sepse nuk llogarisim se ai ngel, por qė kalon”. Investimin e MASHT-it nė kėtė trajnim ai e ka quajtur tė nevojshėm dhe si veprim pozitiv qė pėr herė tė parė paguhet nė interes tė arsimtarėve. Por, shuma e ndarė pėr kėtė projekt, sipas ekspertėve tė arsimit, ėshtė e lartė nė raport me buxhetin qė ka Kosova.

Heset Cakolli, anėtar i Komisionit Parlamentar pėr Arsim...ka thėnė pėr “Zėrin” se ky buxhet qė parashihet tė mbulojė trajnimin e mėsimdhėnėsve, ėshtė shumė i madh dhe i papranueshėm kur merret pėr bazė edhe buxheti i Kosovės. Cakolli tha se me ardhjen nė pushtet tė ministrit Hoxhaj, premtimi i tij ishte sė pari kompjuterizimi i shkollave, i cili jo vetėm qė nuk u realizua, por tash sipas tij, fillohet me trajnimin e mėsimdhėnėsve edhe pse dihet se kompjuterėt nė shkollat e Kosovės janė simbolik. Ky vendim, Cakolli tha se bie ndesh jo vetėm me buxhetin, por edhe me hapėsirėn e shkollės. “Kjo ėshtė shumė e lartė, ka pasur mėnyra dhe forma tė tjera pėr t’u profesionalizuar mėsimdhėnėsit dhe jo nė kėtė formė”, tha Cakolli.

Komisioni parlamentar pėr arsim ėshtė pėrgatitur qė tė reagojė nė rast tė ankesave tė mėsimdhėnėsve.

Arsim Rexhepi kryetar i kėtij komisioni tha se vėrejtja e tij qėndron mė shumė tek notimi i mėsimdhėnėsve. “Askund nė botė nuk ndodh qė 75 pėr qind tė jetė kalueshmėria siē po ndodh me kėtė trajnim, por me 51 pėr qind fillon notimi pozitiv”, tha ai. Mėnyra e notimit, sipas tij, nxjerrė kėtė proces tė dėshtuar. Rexhepi tha se duhet marrė masa qė grupet tjera tė mėsimdhėnėsve kur ta ndjekin trajnimin tė pėrmirėsohet notimi. Ai mendon se ky proces pėr profesionalizimin e mėsimdhėnėsve nė informatikė ėshtė mirė qė ka filluar, por jo me kėtė mėnyrė tė vlerėsimit. Si kryetar i kėtij komisioni, Rexhepi tha se ėshtė i gatshėm tė pranojė ankesat e mėsimdhėnėsve, pasi qė personalisht ėshtė interesuar dhe ka marrė informata rreth kėtij problemi.

“Ėshtė antikushtetuese qė njė mėsimdhėnės tė paguajė 15 euro nė provim kur hyn pėr herė tė dytė, pasi ka ngel herėn e parė. Ministria po i detyron tė ndjekin trajnimin dhe ai qė detyron duhet edhe tė paguajė, posaēėrisht kur merret pėr bazė se MASHT paguan pėr trajnimin, duhet tė paguajė deri nė fund”.

Komisioni parlamentar pėr arsim ka pohuar se ėshtė i gatshėm tė nis debatin pėr kėtė proces.

Pėrfaqėsues tė AUK-ut, ndėrkaq kanė deklaruar se pėrmes tenderit ku kanė konkurruar dhe kompani tjera, ky universitet e ka fituar tė drejtėn pėr tė organizuar trajnimin e mėsimdhėnėsve. Madje ata kanė thėnė se testet para se tė hyjnė mėsimdhėnėsit nė provime rishikohen dhe konsultohen nga 30 ekspertė tė kontraktuar nga AUK-ut.

3.3/5 (12 votë/a)
Vesa (prishtine): 26-06-2010 12:28
Ne shkollen ku une punoj,nuk kemi as nxemje e as Wc,lere me kompjuter.Ora e TIK-ut ,mbahet me shenime,nxenesit asnjehere ne kete shkollen nuk kane pare kompjuter.Kjo eshte nje forme shume e hapur dhe publike e korrupsionit.Ne mundemi vetem te flasim ,te pajtohemi dhe te mos pajtohemi me ato qe po ndodhin para syve tane ,por tani per tani asgje nuk mund te ndryshojme.Ky eshte denimi deri ne vetedijesim,nese do te ndodhe ndonjehere.
Saranda SHPK (Prishtine): 18-06-2010 17:49
Bravo Tatimpagues, Auditor e shume tjere qe po jepni kontributin qe te zbardhni keto dallavere qe i ka be SmartBits e fshehur pas AUK. Nje dite do te shkojne ne burg keta drejtues te tyre. Skan shpetim vetem vonim.
Tatimpaguesi (Prishtine): 17-06-2010 20:54
FAKTE: AUK(SmartBits) ja shet qeverise me shumice trajnimin e ECDL per rreth 418 euro. Me pakice e shet per 260 euro (reklama ketyre diteve ne gazeta). Ne Amerike, kur ministria e ka kuptu kesi lloj tregtie, e ka padite ne gjykate kompanine per Vjedhje. Nuk ka lidhje pse Auk eshte porfitabil apo jo. Nuk ka lidhje pse eshte Auk. Shembulli amerikan: http://news.cnet.com/8301-1001_3-20008015-92.html
Auditori (Prishtine): 16-06-2010 13:10
"Hasan", per informaten tende edhe kompanite me prestigjioze dhe bankat ne Amerike i kane publikuar raportet e tyre financiare me shume anomali dhe me pas ata drejtues te tyre kane shkuar ne burg. Keshtu qe nuk i amniston kjo vetem e vetem pse ti mendon apo dyshon qe dikush i publikon raportet financiare me anomali. Vetem shikoj me kujdes ato vlera dhe cdokush qe mirret pak vesh ne pasqyra financiare do te kuptoj se si keqperdoren parate e tatimpaguesve kosovare per pagesa te majme te disa individeve te papergjegjshem ne auk. Keto pagesa per rrogat e tyre shkojne me miliona euro ne vit. I mjere je ti qe citon Fishten ne kete rast dhe mundohesh te fshehesh krimin qe shihet qarte. Cdokush kishte pas mundesi qe te hap nje universitet te tille ne Kosove me donacione prej 3% te kosovareve te shkrete qe e ndane buken e gojes per ate 3%. Gjithsej AUK ju ndane 2.4 milion euro prej atij donacioni si dhe objekti falas ne pjesen me te mire ne qytet dhe tani ata te mjere ne AUK te gjitha parate e fituara i marrin vetem per rrogat e tyre te majme sipas pasqyrave te tyre financiare (mbi 3 milion euro vetem per rroga). Keshtu nuk ka askund ne bote qe te keqperdoren parate e donacioneve dhe inkurajoj cdo institucion antikorrupsion qe te beje kontrolle detaje ne AUK se askush nuk eshte mbi ligjin.
Hasan (Prishtine): 16-06-2010 09:28
Sjom une ktu me mbrojt AUK-un, se nuk kom nej interes te veqant, po diqysh dyshoj qe dikush i publikon pasyrat financiare me pase naj anomali. Sido qe te jete, nje i dijetar nje here pat thene: "Nese punon, njerezit do te shajne... nese rrin, ska kush cka te shan tek ti"... andaj pe shoh qe nuk ka me hapsire me fole ketu. "Vazhdoni keshtu o populli im i mjere"... Gjergj Fishta
Muha (Prizren): 15-06-2010 17:20
Anita Kadriu qe e ke shkruajt kete tekst e ke shansen jetsore qe ta hulumtosh deri ne fund kete storje se ke mjafte material kredibil prej disa komentuesve ketu.
Auditori (Prishtine): 15-06-2010 17:10
Zotni Hasan (me kredibilitet te ekonomistit), se pari une jam auditor financiar dhe po ti tregoj anomalite qe i verejta ketu ne raportet financiare te publikuara ne AUK. Shumica e auditimeve ishin pa logo dhe pa nenshkrime te auditoreve me perjashtim te njerit qe ishte bere prej Deloite. Kjo te ben te dyshosh se a ka pasur auditor te jashtem ne AUK a jo. Se dyti te hyrat prej Fee income (pagesat e studenteve) ishin gati 3,1 milion euro qe bie ndesh me ate qe po deklaron Donika qe 80% te studenteve marrin bursa prej 4000 euro. Pastaj cka verejta ishte qe kishte rritje enorme te shpenzimeve per rroga te stafit tuaj dhe per konsulenca akademike. Shuma e ketyre shpenzimeve ishin mbi 2,2 milion euro. Pra keto para jane vetem rroga te majme per nje staf te vogel tuajin. Kjo rritje qenka aq e madhe prej vitit ne vit sa qe paska baze per dyshime te medha per intervenim te administrates tatimore te Kosoves, Agjensionit anti korrupsion dhe te EULEKSit te cilet i inkurajoj qe ta fillojne nje hetim te tille. Inkurajohen edhe gazetaret qe ta bejne nje hulumtim se gjerat qenkan shume te qarta per keqperdorime ne AUK. Parate e tatimpaguesve po keqperdoren vetem per rroga te majme te stafit te AUK. Besoj se donatoret qe ndihmuan te ndertohet dhe krijohet AUK si dhe administrata tatimore dhe qytetaret e Kosoves nuk jane te vetedijshem per keto keqperdorime qe po u kryekan ne AUK.
Agoniti (Prishtine): 15-06-2010 17:04
hmmmmm,po habitna pse keta njerz merren me kritika ndaj ni Institucioni Edukativo Arsimor me prespektiv botnore,diqka interesante EULEX- po permendet disa here,per me ardh me chekirat ne AUK,jam shum i bindet se bordi i AUK-se edhe ready per me i prit,po diqka qka po friksona se kur te she EULEXI se kush asht AUK do te deshironte edhe aj te jet pjes e AUK-se,me ket po due me than qka nuk frigohet AUK per keto pun, se ka me qka me u marr Eulexi
Arta (Prishtine): 15-06-2010 16:36
Donika, hiq mos ki gajle se kto dite kane me ju ardhe gazetarte e mi verifiku kto rrenat e juaja qe 80% te studentave te AUK kan bursa e vetem 20% po e pagujkan. Po vetem ne grupin tem as 5% nuk marrin bursa e ti ktu flet per 80%. Allahile mos fol rrena ktu se tash po mshtin nime me dyshu qi kta pi shkrujkan 80% qe japin bursa e ne te vertet ato pare pi shtikan ngjep te disa hajnave qi punojne ne AUK.
Dritoni (Hajvali): 15-06-2010 15:52
O me dite Behxhet Pacolli qi me paret e tij o maru ai AUK edhe Bukoshi qe me pare te 3% te popullit te kosoves o maru po ai AUK e tash aty disa matrapaza marrin miliona prej pareve te popullit eshte marre. Behxheti duhet me reagu menihere qe me ja kthy paret qi i ka investu aty e kta matrapaza nuk ja japin asni cent po krejt fitimin e marrin per vete.
Remziu (Prishtine): 15-06-2010 15:41
Hasan ti qenke Bekim Kasumi se shume mire po munohesh mi arsyetu kto dallavere qe demek 40% ka mujte me i nenkontraktu AUK. Lej kto muhalife se me 40% ma lire ka mujte direkt mi kontraktu kta nenkontraktor e tu ministria e pa shku permes teje hiq. Prite pak euleksin se ka me ju nxe mire per kto dallavere qi i kini ba e haram ju kofshin ato pare qi i kini vjedh prej popullit t'Kosoves.
Donika (Prishtine): 15-06-2010 15:34
Edhe dicka... Qenke studente ne AUK? Mu per kete arsye, formuloj argumentet qysh i ka hije nje studenti te AUK-se, edhe per detyren tane te ardhshme merre persiper nje hulumtim per numrin e studentave qe marrin bursa, e mandej mujm me zhvillu bisedu kontstruktive.
Donika (Prishtine): 15-06-2010 15:32
Arta, Nen 1: Une nuk marr rroge ne AUK e as nuk punoj ne AUK. Nen 2: Cka po flas vjen nga kenaqesia ime per prezencen e nje universiteti te tille ne Kosove dhe nga interesimi im per punen e institucionit ne fjale. Nen 3: Nuk eshte aspak "rrene e kullume". Kishte qene shume mire nese hulumton pak edhe merr informata te sakta para se me qujt diqka "rren te kullume". Edhe nje here, nese nuk me kuptove, 80% e studenteve ne AUK kane bursa, ku SHUMICA (e jo krejt) e 80%shit kane bursa deri ne 4,000 Euro. Kjo e fundit, per studentet qe jane te zote edhe arrijne te mbajne GPA te larte edhe gjate viteve pasuese te studimit.
Arta (Prishtine): 15-06-2010 15:22
Donika, po thu qe 80% e studentave ne AUK kane bursa?!!! Kjo eshte rrene e kullume. Shuj mos t'nine najkush se marre per ty qe po merrshe rroge ne AUK e po jep ksi dezinformata. Maji ne mend kto fjale se kur tju vjen Euleksi ai ka mi lyp kto "cifra" zyrtare qe ti po i jep prej 80% te studentave me bursa deri ne 4000 Euro. Ata nashta mujne mi shkrujte kto cifra veq per qi po i marrin 80% te studentave kto pare ate fshije se rren e kullume ashte. Une vet jam aty studente dhe e di shume mire sa vet i marrin bursat po lej kto qyfte e rrena t'kullume.
Donika (Prishtine): 15-06-2010 15:05
Goni nga Peja. Nuk e di sa je i informuar, por ka shkolla qe kane pasur kompjutere, mirepo cka ka ndodhe me ata laboratore ne fund eshte se jane mbyll. Pse? Se askush nuk ka dite mi perdor si duhet, dhe njerzt jane frigu se mos pi prishin edhe i kane mbyll me qels. Krejt kjo rezultat i mungeses se diturise edhe aftesimit adekuat. Po ashtu, mbyllja ne qels pastaj, ne aspektin ekonomik ka ndiku ne zhvleresimin e kompjutereve qe eshte shume me keq sesa shfrytezimi i parave per diqka qe mbetet ne mendje - DITURI. Tash e tutje, ma mire qenka me e ble kerrin, me provu me vozit qysh ta merr mendja, e mandej me marre lejen. Dmth policia ska pse brengoset kur personat nen 18 vjet vozisin pa leje, sepse sipas teje qenka logjike qe pa i pasur njohurite e duhura edhe pa lejen e vozitjes me dal me vozit.
goni (peje): 15-06-2010 14:31
se pari kompjuterat ne shkolla, e pastai trajnimet me mesimedhenes sepse gjerat po su perseriten harrohen
Donika (Prishtine): 15-06-2010 14:29
Fillimisht, AUK-ja eshte institucion jo-profitabil. Si eshte e mundur? Eshte e mundur, sepse ne AUK 80% e studentave qe studiojne kane bursa, dhe shumica prej tyre ne vlere deri ne 4,000 Euro. Keto te holla nuk pikin nga qielli, por ai PROFITI qe pe quajn shumica nga ju, shfrytezohet mu per kete qellim. Nen dy, nuk e di si mund te jeni kaq injorant ndaj faktit qe femijet tane mesohen nga mesimdhenes qe nuk jane gati aspak kompatibil me shekullin 21. Eshte e domosdoshme njohja e kompjuterit per nje ligjerim efikas dhe transmetim te informatave tek nxenesit. Ne menyre qe te konsiderohemi si Young Europeans te vertete, atehere rinia jone duhet te edukohet ne te njejten menyre si ajo jasht, qe do te thote ne metode bashkekohore e jo primitive. Deri me tani, sipas meje, eshte vendimi me i mencur i Ministrise. Arma jone me e forte eshte dija, dhe buxheti duhet te fokusohet aty.
Hasan (Prishtine): 15-06-2010 11:25
Tung Fjolla, Une foli me kredibilitet te nje ekonomisti, qe me ka ra me punesu studenta te AUK-ut dhe mi krahasu me studentat tjere ne Kosove, dhe bindshem mund te them se jane me te miret ne Kosove. Duke u interesuar per AUK-ne, i kam gjet pasqyrat e tyre financiare, qe i publikojne ne web-faqe per me i pa krejt bota http://www.aukonline.org/statements.php (dhe normal qe duhesh me pase ndonje "kiliker" ekonomie per me i kuptu). Nje inistitucion jo-fitimprures nuk do te thote se punon pa para, po gjeneron te hyra as sa i nevoitet qe ti mbuloje shpenzimet. Une dyshoj qe AUK-i do te merrte ndonje rrezik per te nenkontratkuar punet te tjeter kush. Sa jame ne dijeni, me ligjin e prokurimit ne Kosove, mund te nen-kontraktohen deri ne 40% te sherbimeve. Andaj mund te ndodhe qe AUK-ja te kete kontraktuar ndonje pjese, per ti forcuar kompanite private te trajnimeve dhe per te ndihmuar ekonomise se brishte te vendit. Hini lexoni kapak per standarde evropiane... ose vetem lexoni ngapak para se te folni muhabete te rrugeve. Une personalisht jam i lumtur qe AUK-ja eshte duke e bere kete trajnim, dhe nihem me i sigurte kur te dergoj femiun tim ne shkolle, se e di se ndonje mesimdhenes qe eshte trajnu nga AUK, nuk ka mujt me kalu teste tek qashtu.
drita (prishtine): 15-06-2010 10:38
Po keta mesues po trajnohen me ja nderrue profesionin,nga mesues ne programera-hahhaaa Ndaj,kjo eshte sihariq i Ministrise se arsimit me disa matrapaza ne AUK per perfitime personale,krejt ne rregull ne shek.21 mos te dije mesuesi te punoj me internet eshte absurd por eshte e tepert me i trajnue edhe per disa programe te cilat mesuesit tone edhe 50 vite nuk i hyjne ne perdorim pra kjo eshte thjesht bizness me miliona
Zahiri (Prishtine): 15-06-2010 10:21
MASHT-i eshte duke manipuluar me te madhe jo vetem paret por edhe me popullin. Enver Hoxhaj dhe Hashim Thaqi kan strategjin qe ne tere kosoven te ndertohen univerzitete ashtu ne vend qe Kosova te prodhoje produkte ajo te prodhoje te "shkolluar" dhe ne vend qe te exportoje produkte, te exportoje Kosovare (te shkolluar!!!). Kjo eshte nje spastrim i ri dhe "modern" i kosoves. Te rinjet e shkolluar ne kete menyre ne kosove do te joshen te dalin rpap jashte kosove - por me nje te ardhme te pasigurt jashte kosoves! pa cenzure!
Lisa (Durres): 15-06-2010 09:56
Perpara se te flisni, duhet te mireinformoheni se kush edukohet ne AUK. Ramush Haradinaj ka bere masterin ne AUK dhe ka qene nje student mese i rregullt. Projekti i lartepermendur eshte nje avancim qe secili shtet ne fazen e Kosoves do ta deshironte, dhe besoj qe eshte FAT qe AUK e ka fituar, pasi qe jam e bindur qe cdo institucion tjeter nuk do ta bente te mundur implementimin e tij ne menyre aq rigoroze. Trajnimi ECDL eshte shume i nevojshem dhe i vleresuar, te pakten ne SHqiperi.
Fjolla (Prishtine): 15-06-2010 09:52
Ti Teuta fjalen "negativca" ne gjuhen serbe e paske ne qef shume. Puna qenka ndryshe dhe AUK eshte deklaru si institucion joprofitabil dhe me dallavere e ka fitu tenderin me cmim shumfish me te larte se normal dhe se cka qenka ironia ma e madhe qe te njejten pune e ka nenkontraktu ne kaktus dhe kompani tjera qe tash e kryejne per AUK punen per gjysem cmimi me lire. Ti Hasan per cfar kredibiliteti je tuj fol kur AUK veq e ka fitu tenderin e vet nuk e implementon hiq po e ka nenkontraktu punen tjeterku. Ashiqare dallaver dhe pritni Euleksin se pshtim skeni.
Bekim Meti (Prishtine): 15-06-2010 09:45
Oj ti "Teuta", nuk eshte qe nuk kishim pas qef me pa suksese, por pytni ju shumicen e arsimtareve se qka mendojne per keto kurse! Krejt kjo eshte nje dallavere e madhe e MASHT-it me AUK-ne! Jan kah organizohen kurse te panevojshme me te vetmin qellim, hargjimin e parave te buxhetit!
isa (prishtine): 15-06-2010 07:26
Po shifet se qmimi eshte i FRYRE 10 FISH se sa nji qmim normal per ate se qka mesohet aty.
Hasani (Prishtine): 15-06-2010 01:24
Populli shqiptar gjithmone ka vuajtur nga xhelozia e teprume. Te gjithe duhet te pranojme qe AUK-u eshte institucioni me kredibil qe ka mujt me kry kete pune edhe qe mesimdhenesit qe i kem, nuk jon edhe bash te afte sa duhet, andaj edhe ankohen.
Teuta (Prishtine): 14-06-2010 23:34
O ēfarė negativcash paska kjo toke. Qysh more ni her nuk kem ngjendje me than per ni nisme sa mire. Ky projekt osht dasht moti mu ba dhe msusat kan vec fjaletmira per ta. Dikujt osht kah i vjen inati...
Milingona (Prishtine): 14-06-2010 23:20
Cfar univerziteti eshte AUK kur e lejon Ramush Haradinajn me gruan e tij Anita dhe vellaun e tij Daut Haradinaj me grua ta perfundojne magjistraturen pa kryer as fakultet? Cfar kriteresh absurde.
Ismeti (Prishtine): 14-06-2010 22:30
Qojani evleksin pak ene kaktusit se hsume dallavere kan ban me kompjutera e shkolla,
Hasan Bekteshi (Mitrovice): 14-06-2010 22:00
PDK-ja me William Walkerin u kenaqen pare te popullit te vorfen kosovar. Universiteti privat amerikan (AUK)ka marre para e pasuri publike prej Bukoshit e Rugoves, tash edhe prej kanibaleve te taksave te Kosoves -- Thacit e Hoxhajt. Ju lumte miq profitere amerikane e vellezer komuniste enverhoxhiste nen petkun e Partise Demokratike.
Fjolla (Prishtine): 14-06-2010 21:14
Ooooo Bekim Kasumi, herdo kurdo edhe ti ki me hy ne burg me kto dallavere qe i ke ba. Prite Euleksin edhe pak.

Fule: Kosova ta ketė njė plan pėr veriun

Komisionari i Bashkimit Evropian pėr zgjerim, Stefan Fule, nga kėrkuar qė “Kosova ta ketė njė plan pėr pjesėn veriore tė Kosovės”. Nė njė kumtesė pas takimit tė djeshėm me presidenten e Kosovės, Atifete Jahjaga, nė Munih tė Gjermanisė, Fule “ka theksuar nevojėn pėr plan afatgj...

Policia s’raporton pėr arrestimin e deputetėve

Ndėrsa hetimet pėr sjelljen e policisė mė 14 janar ende vazhdojnė nga inspektorati policor, komisioni pėr siguri i Kuvendit tė Kosovės ka gjetur shumė mangėsi nė raportin qė policia i ka dėrguar kėtij komisioni. Nė komunikimin institucional, kuvend-polici tė cilin “Top Channe...

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Të fundit
  • Më të rekomanduarat

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

NGA RUBRIKA

Serbėt e veriut pro statusit special nė Kosovėn e pavarur

Serbėt e veriut janė pėr njė status special qė do tė ketė njė autonomi tė gjerė pėrbrenda ter...

VV: “O kryetar, a po tė shiten bananet”

Para dyerve tė Kuvendit Komunal tė Gjilanit, aktivistė tė Lėvizjes Vetėvendosje kanė ngritur te...

Tadiq: Nuk i eliminojmė institucionet paralele

Presidenti i Serbisė, Boris Tadiq, ka thėnė se detyra e tij nuk ėshtė vetėm bashkėbisedimi me p...

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ky portal mirėmbahet nga NPIB "Zėri". Materialet dhe informacionet nė kėtė portal nuk mund tė kopjohen, tė shtypen ose tė pėrdoren nė ēfarėdo forme tjetėr pėr qėllime pėrfitimi, pa miratimin e drejtuesve tė "Zėrit". Pėr ta shfrytėzuar materialin e kėtij portali, obligoheni t'i pranoni Kushtet e pėrdorimit. Tė gjitha tė drejtat janė tė rezervuara © 2010 Portali "Zėri" | redaksia@zeri.info | marketingu@zeri.info | Tel: 00 38 24 90 71 & 00 38 22 24 51