Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

E hėnė
21 maj 2012
Prishtinė Mostly Cloudy
19°
13-02-2012 | 11:58 CET
SHKRUAN
Beqė Cufaj

Orteku nga Veriu

Beqė Cufaj

Derisa vendi ende vazhdon tė jetė i shokuar me tragjedinė e rėndė tė Restelicės dhe pėrgjithėsisht me pėrmasat e egėrsisė sė kėtij dimri tė dekadės, nuk do tė shkojnė as mė shumė se dy ditė nga sot dhe Republikėn e Kosovės e pret njė ortek tjetėr, kėso radhe politik, qė mund ta trandė jo vetėm pėr “simbolikėn” por edhe tė tashmen dhe tė ardhmen e saj.

Gati se nė mėnyrė simbolike dhe pėr kėtė edhe tė frikshme, ka mbretėruar njė qetėsi qė ka pėrcjellė pėrgatitjen e 35.000 fletėvotimeve pėr tė ashtuquajturin referendum tė katėr komunave me shumicė serbe nė veriun e Kosovės, kur tė mėrkurėn qė vjen ata do tė dalin para kutive pėr t’u pėrgjigjur nė pyetjen “nėse i pranojnė institucionet e sė ashtuquajturės Republikė e Kosovės”. Qė ta konstatojmė menjėherė: pėrgjigjja nė kėtė pyetje dihet se cila do tė jetė. Edhe (jo)legjitimiteti i rezultateve qė do shpallen dihet qysh tashti.

Por, ajo qė do jo veē vėshtrim, por edhe qėndrim ėshtė nėse ky i ashtuquajtur referendum po heshtet nė mėnyrė tė koordinuar nga tė tre faktorėt a aktorėt kryesorė tė krejt problemit nė fjalė: Beogradi, Prishtina dhe e ashtuquajtura bashkėsi ndėrkombėtare.

Tė shkojmė me radhė. Nuk ėshtė aspak e vėrtetė qė hapi i sė mėrkurės i serbėve nė veri ėshtė vetėm njė defilim i Koshtunicės (DSS) e Nikoliqit (SNS). Vetėm fakti sesi ėshtė formuluar pyetja pėr qytetarėt serbė tė Kosovės tregon pėr atė qė prapa “referendumit” qėndron edhe, apo sidomos, Tadiqi. Tekefundit, pėr kėtė flasin shumė e shumė elemente.

Sė pari krejt mediat serbe tė Beogradit nuk janė duke i dhėnė shumė hapėsirė kėtij hapi tė serbėve. Sė paku jo deri tė mėrkurėn. Ndėrlidhur me kėtė, Jeremiqi dhe krejt diplomacia serbe, sidomos nė prapavijė, janė duke punuar qė t’i bindin miqtė e Beogradit por sidomos kundėrshtarėt e marrjes sė statusit tė kandidatit pėr anėtarėsim nė BE qė vetė formulimi i pyetjes sė serbėve tė veriut nuk bėn asgjė tjetėr pos vėrteton politikėn e Tadiqit pėr bashkėpunim dhe dialog- por para se tė bėhet kjo duhet pikėrisht legjitimiteti legal i qėndrimit dhe avokimit tė Beogradit pėr atė qė serbėt e veriut nuk i pranojnė institucionet e Prishtinės.

Dhe fare nė fund, me kėtė formulim, i cili tė mėrkurėn do ta ketė edhe qėndrimin me letra, Tadiqi mund tė jetė vetėm fitues- e mori apo jo statusin e kandidatit tashti nė mars... Sepse tė mos harrojmė: nė Serbi nė maj pritet tė mbahen zgjedhjet parlamentare dhe ato ai duhet t’i fitojė. Jo edhe aq pėr vete sa pėr partinė e tij. Pėr vete, Tadiqi edhe ashtu zor qė do ta ketė ndonjė kundėrshtar tė denjė kur tė mbahen zgjedhjet presidenciale- deri nė fund tė kėtij viti... Thėnė shkurt- Tadiqi ėshtė nė pozitė komode dhe pėr kėtė edhe i ka tė gjitha kartat nė tryezė- pėrfshirė, ose sidomos, atė tė Prishtinės me tė cilėn luan kur dhe si tė dojė.

Qė tė jemi edhe mė tė saktė, Prishtina nuk ėshtė gjė tjetėr pos sinomim pėr partnerin e tij kryesor: Hashim Thaēin. Ėshtė mė tepėr se pėr keqardhje sesi opozita e Prishtinės, ose njė pjesė e saj, pranojnė tė hyjnė nė kėtė valle, e cila atyre jo vetėm qė u kushton, por sidomos do t’u kushtojė. Pėr t’u parė me Thaēin nė restorante apo edhe takime konspirative, mundet secili. Puna ėshtė qė kjo opozitė e ka pėr detyrė qė opinionin dhe qytetarėt t’i informojė saktėsisht se ēfarė po pėrgatitet dhe ku do tė dalė tėrė kjo lojė e re dhe sipas gjasės tragjike pėr vendin nė veri. Sepse interesat dhe problemet e Hashim Thaēit dallojnė rrėnjėsisht prej atyre qė Kosova dhe qytetarėt e saj i kanė.

Nėse Thaēi e ka ta shpėtojė kokėn nga dy- tri halle tė mėdha qė po e ndjekin si hije tė paikshme, Kosova ka tjera prioritete dhe punė. Nė kėtė frymė, ka ardhur koha dhe do tė vijė ēasti t’u iket provokimeve dhe inskenimeve ditore tė kėsaj politike, e cila ėshtė e gatshme tė bėjė ēdo gjė, nga SHIK-u e deri tek SHIK-u, vetėm e vetėm qė tė mos e prishė planin... pėr dorėzimin edhe me letra, tė veriut tė vendit.

Dimensioni i tretė i sė mėrkurės quhet bashkėsi ndėrkombėtare. Dhe ajo tashmė ka folur. Pėrmes komandantit tė KFOR-it Drews kėtė fundjavė dhe shefit pėr zgjerim tė BE-sė Fühles, javėn e kaluar.

Nuk na mbetet gjė tjetėr pos ta pyesim veten: kė do ta zėrė pėrfundi ky ortek i sė mėrkurės qė vjen nė veri tė vendit...

4.0/5 (11 votë/a)
kujtimi (ferizaj): 18-02-2012 17:55
merru me faktet lere demagogjine. dini45(gjermani)
Dini45 (Gjermani): 16-02-2012 13:04
Per Kujtimin/Ferizaj/ serish. Zoteri i nderuar, komenti i Juaj me rezulton, paksa, i turbullt, ngase edhe koka e Juaj, si duket, nga mllefi dhe xhelozia, tejmase eshte turbullua, duke u sherbye me te paverteta dhe shpifje. Ju rekomandoj zoteri qe t`i mbani keto te paverteta dhe shpifje per vetevehten dhe simendimtaret e Juaj, sepse besoj se do u hyjne ne sherbim per dekorim te vokabularit te te shprehurit aq "fisnik" qe e keni. Lereni te qete zonjen Merkel, ndonese edhe ajo /Shteti i saj/ bene pjese ne Korpusin e te gjithe atyre qe tani e dymbedhjete vite me pare na i vune gjemboret permbi Ure, duke e lene popullaten shqiptare te asaj pjese duarthate ne "meshiren" e cetnikeve te Serbise. Edhe sot e kesaj dite gjenerali Drews, po edhe shume drewsa te tjere deklarojne, jo vetem njehere, se Veriu na qenka ceshtje politike, kur dihet mirefilli se atje krimi i Serbise nuk ka te ndalur. Dhe, a thua keta gjenerale qe, te mirren me deklarata politike na paskan ardhe ketu? Ju pershendes, zoteri
kujtimi (ferizaj): 15-02-2012 19:58
kjo qeveri eshte vetem e jotja zotri dini45,kjo qeveri perfaqson vetem krimin, dhe makuterin, dostojevski eka nje veper, krimi dhe ndeshkimi, keshtu qe edhe keta do ndeshkohen. une nuk identifikohem me keta, une nuk jame me te keqen, vetem me shoqrin civile, ti nese ke teseren e pdk seshte faji popullit, qeveria e kryeministrit tend ne shtetin qe ti jeton njifet si qeveri kaubojesh dhe SHIK,as, ty nese te lidhe diqka me keta ne te themi vetem vazhdo se askush nuk ka luftuar as seshte munduar per kso kuaziqeveri,nuk ke nevoj per lojra fjalsh, ne po te tregojm kush eshte fajtor per koncesionet me serbin, per kontrabanden e shikut ne veri, e ti pona shet kopalla per alient me disa fjsli e tog fjalesh, mos doni te thoni qe angela merkel ika fahet se qeveris vjedh popullin, apo serbia eshte mike ndsj kosoves qe aq shume "po e doni ju" meso me tipat si Z.BEQAJ. Z.PALOKAJ ETJ, sepse keta jane kritik, realist e jo fundrrina kombetare si z mirena e z. buzhala. z beqaj e shte zeri i popullit .
Dini45 (Gjermani): 15-02-2012 14:59
Per Plakun/Karadak/ Zoteri i nderuar, une pajtohem me mendimin e Juaj se Profetet nuk mirren me thashe e te theneme kafecajtoresh por, kjo vlene per mua, vetem per Profete e kurresesi edhe per "Profete".
Dini45 (Gjermani): 15-02-2012 14:38
Per Kujtimin/Ferizaj/. Zoteri i nderuar, Kosova nuk eshte vetem e kesaj Qeverie, e madje nuk ishte as edhe vetem e atyre Qeverive te mepareme dhe ne kuader te kesaj ne e dijme te gjithe se bashkut edhe Ju po edhe une, se cfare krejt ndodhi e, mjerisht, edhe po ndodhe rreth Veriut po edhe te gjitha ceshtjeve te tjera qe na lidhin me Serbine e ato ceshtje, fatkeqesisht, edhe nuk jane te vogla e as te pakta. Prandaj, nuk mund te pajtohem me dukurine se ja qe per te gjitha keto, pergjegjesine duhet ta barte vetem kjo Qeveri, pavaresisht asaj se e keni votua Ju apo une. Pergjegjesia na takon qe te gjitheve. Jetojme, nderkaq, ne nje sistem shoqeror, te cilen per fat te mire te te gjithe neve, vet e kemi zgjedhe e ky eshte Sistem demokratik parlamentar me shumice votash dhe "shitjen", apo "mos shitjen" nuk mund ta beje Qeveria, pavaresisht asaj se cila do te jet ajo por, per cdo Vendim, eventual, do te vendosim te gjithe se bashkut gjithenje ne kuader te Kushtetutes ne fuqi.
Dini45 (Gjermani): 15-02-2012 10:43
Per Shkurten(Peje),zonje apo zonjushe e nderuar, jo vetem z. Cufaj apo kushdoqofte tjeter, nuk e ka edhe shume te veshtire qe te "profetizoi" se cfare do te ndodhe me Veriun? E dijme te gjithe NE se cfare ndodhi, tash e dymbedhjete me pare, atehere ku vecsa ishin instalua UNMIK-asit: kishin vu barrikada ne Ure per te mos depertua asnje shqiptar tutje ne ndihme atyre qytetareve duar thate qe ishin masakrua dhe kidnapua ne shtepite e tyre nga hordhite e Shtetit te Serbise. Fill pas kesaj ishte bere dhunshem spastrimi etnik dhe ne vazhdim te kesaj edhe instalimi i Rojeve te Ures. Te gjitha keto nen bekimin e ushtareve franceze, mu sikur edhe ne Srebernice, nen mbikeqyrjen e holandezeve. Dhe te gjitha keto nuk jane probleme te sotme, datojne prej kohesh dhe nuk mund te thuhet se keto jane probleme vetem te kesaj Qeverie. Jo, keto jane probleme te te gjitha Qeverive te gjertanishme, te te gjithe nderkombetareve nga te gjitha shtetet. Jane probleme madje edhe te te gjithe neve bashkarisht.
Plaku (Karadak): 15-02-2012 10:09
@Dini45(Gjermani), profetët nuk mirren me thashethënje nëpër çajtore, por kanë prirje e aftësi (deri sa janë në mesin e të gjallëve), të bindin popullin për mendime pozitive, për jetën, tokën e gjithësinë. Profetët edhe kur nuk janë në mesin e të gjallëve, ideja e tyre pozitive jetonë. Në rastin tonë, ideja për të pasur lirinë personale e kolektive egzistonë. Çdo njëri prej neshë e kërkonë dhe e shprehë, në forma të ndryshme, nevojën për të qenë i lirë. Liria është e shumkuptimshëm.
kujtimi (ferizaj): 15-02-2012 10:05
ju zotri DINI45(gjermani) a do ta keni ndergjegjjen e paster pas ca viteve, nese qeveria e shtetit tend te dashur do ta fal veriun, me arsyen qe ne po komunikojm me nderkombetare qe aq fort idone per kamufllazh.une z din45 ekam ndergjegjjen e paster sepse kurr sekam votu qeverin kuislinge. eja dhe preke realitetin vete ne kosove dhe bindu, une jetoj ne gjermani dhe per momentin jam ne KS, mjerimi ketu ka vetem nje emer, e aii eshte ASHIM THAQI!!!!
shkurta (peje): 14-02-2012 18:38
dini-gjermani... kqyre qka ka shkru cufaj sot e neser po te ngjet ne veri... orteku serb dhe ndarja perfundimtare edhe me letra
Dini45 (Gjermani): 14-02-2012 15:52
Per Llollen /Dublibare/. Per keso lloj halucinacione qe ju parafetyrohen Juve, zoteri apo zonje, te mencurit lajmerohen ke neuropsikiatri e, mbase, edhe shtrihen ne spital apo edhe ne ndonje Qender sheruese. Nderkaq, Plaku (Karadak) "profetizon" me thash e te thenmet e kafecajtoreve. Perndryshe, keto jane komente publike dhe te dezinformoni publikisht, aq me pare kur po thirreni edhe me emerin e luftetareve, kujtoj, eshte amoralitet. Po Ju, zoteri Eminem /te veni/ perse frikesoheni se une e perkrahe Qeverine? Jo, zoteri i nderuar une nuk kam as edhe nje lidhje me Qeverine, perpos asaj, se une vertete kam respekt per Qeverine e Shtetit tim, gjithenje derisa eshte ne sherbim te popullit. Komentet e mia jane, ekskluzivisht, pjelle e mendjes dhe sinceritetit tim. Natyrisht, se nuk qaje fort koken se, a i pelqejne keto z. Cufaj, Juve apo kujdo tjeter. Kjo eshte e drejte e imja qytetare qe te komentoj ashtu si une e shof procesin e zhvillimeve demokratike ne Vendin tim. Pershendetje per Ju.
Dini45 (Gjermani): 14-02-2012 11:43
Vazhdim...Dhe, ku e merrni guximin z. Cufaj tani, qe te gjithe pergjegjesine t`ia leni vetem Qeverise /Hashimit/, kur Ju vet deklaroheni se ai na paska edhe te tjera "probleme" dhe sipas kesaj po na dele qe ai, z. Thaci pra, mezi c`pret qe t`i mbuloi "ato probleme" ne dem te teresise se Kosoves!!! Kjo cfare Ju pretendoni ne shkrimin e Juaj zoteri, kujtoj, se eshte amorale dhe me prapavi te rrezikshme por, meqe eshte shume transparente, kujtoj, qe lexuesit e vemendshem edhe do e mirekuptojne "sinceritetin" e Juaj.
Beni (Mitrovicë): 14-02-2012 07:01
Analogjia pothuajse eshte e destinuar te jet e deshtuar. Kjo jotja gjithsesi.Mirepo ne kete rast nuk me vjen mire qe perdorë fatkeqesinë e Restelices per te terhequr lexuesit ne nje temë kryekeput politike, per te mos thene partiake. Nuk them te mos kritikohet dikush, por duhet gjetë menyra tjera. Nje shtjellim i tille vetemsa irriton lexuesit, meqe krijohet pershtypja se jeni ne gjendje te perdorni tragjedite per goditje politike.
arjeta (peje): 13-02-2012 22:10
Beqe- king je.
eminem (te veni): 13-02-2012 20:04
Beqe ktij Dinit po duket i kane thane shefat me te kqyr e me te komentu mir e mir... kqyri telefonat, takimet, kompjuterat... krejt kqyri se kta jan te pabes.... po e di qe ti nuk u tutesh se e ke shpinden nxet... prandaj ua thu e shyqyr qe te kemi...
Plaku (Karadak): 13-02-2012 20:03
@Dini45 (Gjermani), Beqė Cufaj nuk i ka fajet se ka mbetur Mitrovica kėshtu si ėshtė,por Hashimi me dorėn e Bardhyl Mahmutit e ka nėnshkruar nji dokument qė ja kanė ofruar ndėrkombėtarėt nė Crans Montana tė Zvicrės mė 28.06.1998. Pesė kėrkesa i kanė pasur ndėrkombėtarėt. Vojės i ka ardhur koha me dalė, duhet vendin me ja bė. LVV duke i ditur pasojat e delegacionit tė Kosovės, me emrin shumė "emblematik" Grupi i Unitetitme, qė nė fillim i ka kundėrshtuar shkuarjen nė Vienė. Ky grup mirrke edhe mėditje.Vetėm Agim Ēeku me ato mėditje ja ka ndrequr shtėpinė nji familjes sė varfur, por nuk mundet ti hikė pėrgjegjėsisė. Dini45, nuk e dijė se kurrė dhe si je kiēur nė kėto halle tė opangės sė popullit tonė. Unė, minxhės u plaka me kėto probleme dhe akoma nuk po kuptojė pse ish-shokėt e mi po punojnė jashta kohės dhe kundėr aspiratės sė popullit tonė. Ofrohu rrethė atyre qė kanė qenė nė mekanizmin politiko-ushtarak, ke mjaftė nė Gjermani(mjerisht kanė mbetur me ndihma sociale). Me respekt,Plaku
Llolla (Dublibare): 13-02-2012 18:11
Cufaj si gazetar e ka pėr detyrė tė tregojė tė vėrtetėn. Tash a i pėlqen lexuesit e vėrteta apo jo- kjo ėshtė ēėshtje e lexuesit. Hashim Thaēi ėshtė tragjedia e shqiptarėve. Do ta marrim vesh brenda 12-18 muajve. Po ju tregoj vetėm dy gjėra pėr Hashim Thaēin1) Do ta shes veriun dhe si rezulatat askush nga ne dhe fėmijėt tanė kurrė nuk do tė shohė prosperitet pėr sa tė jemi gjallė2) A ju kujtohet Ivo Sanader? Goxha i fortė a, po sot gjendet nė burg. Edhe Hashimi me 2014 do tė jetė nė burg, por problemi ėshtė qė edhe neve po na sh... nėna.Merr e zgjidh zotėri Dini45!A don hashim a don liri?
Felixi (Peje): 13-02-2012 17:39
...Edhe cka duhet me ba Hashimi dhe grupi i tije qe disa qytetaret m e e kuptu se nuk bahet shteti me kriminela e hajna? A pak po ju duken deshmit e Bllaces per veprimtarin e Hashimit me shoke? Ky njeri dhe grupi i tije jane shume keq te shantazhum por ne fund do te perfundoje si nje paqaver bash preje atyne qe e ka sjelle ne kete pozite.
Dini45 (Gjermani): 13-02-2012 15:06
Vazhdim...Dhe, ku e merrni guximin z. Cufaj tani, qe te gjithe pergjegjesine t`ia leni vetem Qeverise /Hashimit/, kur Ju vet deklaroheni se ai na paska edhe te tjera "probleme" dhe sipas kesaj po na dele qe ai, z. Thaci pra, mezi c`pret qe t`i mbuloi "ato probleme" ne dem te teresise se Kosoves!!! Kjo cfare Ju pretendoni ne shkrimin e Juaj zoteri, kujtoj, se eshte amorale dhe me prapavi te rrezikshme por, meqe eshte shume transparente, kujtoj, qe lexuesit e vemendshem edhe do e mirekuptojne "sinceritetin" e Juaj.
Dini45 (Gjermani): 13-02-2012 14:53
Ne shkrimin T`uaj z. Cufaj, mjerisht, ka shume te verteta. Dhe, Ju vetem sa edhe nuk ua keni bere "per hair" pjesen Veriore Serbise! Si gjithemone deri me tani edhe me kete rast ne "thumb" eshte marre, kush tjeter perpos, Hashim Thaci. Sa e sa here eshte thene se ceshtjet madhore, sic eshte edhe kjo e Veriut, nuk eshte ceshtje vetem e nje njeriu, pavaresisht se cfare funksioni kryen ai, apo edhe vetem e nje Qeverie, aq me pare kur kjo nuk eshte ceshtje e sotme. Ceshtja e Veriut daton c`prej fillimit por, kur eshte fillimi, une do te thosha, shume i hershem, madje me i hershem, se sa edhe vet liria e Kosoves. Me kete problem, kam bindjen e plote, se u perballen edhe vet Aleatet, edhe ate, qysh ne bisedat e Kumanoves te cilat i kryesonte gjenerali Xhekson. Se cfare u bisedua dhe u vendos aty, natyrisht, se Opinioni nuk e di. Por, te ndersejme tani Opoziten se nuk qenka pjese e ketij problemi, kujtoj se eshte apolitike. Aq me teper, qe sipas Jush, Hashimi i paska edhe nja "disa probleme"
Shoki (Kosove): 13-02-2012 12:48
"...interesat dhe problemet e Hashim Thaçit dallojnë rrënjësisht prej atyre që Kosova dhe qytetarët e saj i kanë. Nëse Thaçi e ka ta shpëtojë kokën nga dy- tri halle të mëdha që po e ndjekin si hije të paikshme, Kosova ka tjera prioritete dhe punë." Qikjo o thelbi.

Piramidat

Blerina Rogova Gaxha Megjithėse piramidat sot renditen ndėr shtatė mrekullitė mė tė mėdha tė botės, ne shqiptarėt tė vetmen pėrvojė me to deri nė vitin 1997, e kemi pasur atė tė shtatė mrekullive dhe tė pėrpjekjes njerėzore qė pėrmes saj tė arrihej parajsa. Por viti 97, pirami...

Letėr e lexuar.....

Ali Cenaj Sigurisht as ju nuk jeni befasuar pse dje, lajmi pėr sulmin terrorist tė personave tė panjohur, por “tė pėrkatėsisė nacionale shqiptare” mbi policėt serbė nė Dobrosini kaloi pa atė jehonėn e pritur nga Slloba i vogėl. Thjesht, lajmin nuk e ka transmetuar askush nga ...

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

NGA RUBRIKA

Fatmir Limaj tė nxjerrė emra

Arbana Xharra Fatmir Limaj nisi rundin e dytė tė ankesave ndaj pushtetit, dėshtimeve politi...

E huaja qė (s’)bėhet jotja

Dush Gashi E huaja kurrė s’mund tė bėhet jotja. Kjo urti popullore, tė cilėn mund ta dėgjos...

Fitorja... pėrmes ikjes

Lehtėsia e durueshme Beqė Cufaj Treshes magjike latinoamerikane: Gabriel Garcia Marquez, ...

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ky portal mirėmbahet nga NPIB "Zėri". Materialet dhe informacionet nė kėtė portal nuk mund tė kopjohen, tė shtypen ose tė pėrdoren nė ēfarėdo forme tjetėr pėr qėllime pėrfitimi, pa miratimin e drejtuesve tė "Zėrit". Pėr ta shfrytėzuar materialin e kėtij portali, obligoheni t'i pranoni Kushtet e pėrdorimit. Tė gjitha tė drejtat janė tė rezervuara © 2010 Portali "Zėri" | redaksia@zeri.info | marketingu@zeri.info | Tel: 00 38 24 90 71 & 00 38 22 24 51